Wij zijn op zoek naar:

Relatiebeheerder

Vacature omschrijving

Breng Jouw Expertise in de Praktijk

AccountXperts is een modern, ondernemend en groeiend accountantskantoor met expertise op het gebied van accountancy, fiscaal advies en loonadministratie. Wij lopen voorop in nieuwe digitale ontwikkelingen en dragen bij aan de groei van ondernemers en hun bedrijven. Op dit moment zijn we op zoek naar een:

ACCOUNTANT (M/V) – Relatiebeheerder

Functieomschrijving:

In deze rol houd je je bezig met diverse taken, waaronder:

  • Het samenstellen van complexe jaarrekeningen
  • Vrijwillige controles uitvoeren
  • Reviewen van dossiers
  • Opstellen van belastingaangiften (OB, LB, IB, VPB)
  • Signaleren van adviesopdrachten en klanten adviseren
  • Acquisitieactiviteiten
  • Bijdragen aan praktijkontwikkeling
  • Verzorgen van relatiebeheer voor cliënten

Wat wij verwachten:

  • Minimaal een succesvol afgeronde HBO- of universitaire opleiding (AC)
  • Enkele jaren ervaring met accountantswerkzaamheden op een accountantskantoor
  • Accuratesse, samenwerking en flexibele dienstverlening zijn vanzelfsprekend voor jou
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel en passie voor accountancy
  • Ondernemend, proactief en bereid om 40 uur per week te werken

Wat wij bieden:

  • Een professionele en informele werksfeer waarin initiatief en persoonlijke inbreng gewaardeerd worden
  • Afwisselende functie met aandacht voor persoonlijke ontwikkeling
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Sollicitatie:

Stuur je sollicitatiebrief met C.V. naar AccountXperts t.a.v. Guido Hesselmans AA, postbus 142, 5710 AC Someren, of per e-mail naar guido.hesselmans@accountxperts.nl.
Of maak gebruik van het formulier hiernaast.

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op. We kijken ernaar uit om jou te verwelkomen bij AccountXperts! 🌟

Solliciteer nu op deze functie!

Upload hier uw CV:

Vind je deze functie interessant voor jezelf of iemand anders? Deel hem dan!

LinkedIn
Email
WhatsApp

Overige vacatures:

Maak hieronder uw keuze om in te loggen: